2016. december 7., szerda

Információk



Sziasztok!

Tudnotok kell, hogy az első könyv megjelenése óta hatalmas Harry Potter rajongó vagyok. Könyvek, filmek, ps1 játék, (katasztrófális grafikával megáldott játék, de sokkal hűbb a könyvhöz, mint a filmek) ps2, Xbox (Lego, de mindegy), matrica gyűjtő album, ékszerek, és lassan egy tetoválás bizonyítja függőségemet. A bloggeres "karrierem" is egy HP fanfictionnal kezdődött. Így eszméletlen örömet okozott, mikor megtudtam, hogy bizony úton van a Legendás Állatok és Megfigyelésük.
Sok negatív kritika ellenére, nekem a film is rettenetesen tetszett, és teljes testsúlyommal beleestem Göthe Salmander karakterébe. Bizony. Így 24 évesen, anyaként. De valami sosem változik. Valami örök, és ez így van jól.
Sokat gondolkoztam a blog indításán, de úgy döntöttem, mégis elindítom. Én írom, de Cecily Brooks áldásos agyi tevékenysége nélkül nem sokra mennék. Kicsit romantikus, kicsit vicces, kicsit drámai lesz. Egy saját főhősnőt kreáltam, s próbálok teljesen elvonatkoztatni a filmtől, és egy teljesen új, izgalmas történetet olvashattok majd.

Nem tudom, milyen gyakran tudom hozni a részeket, mivel van másik blogom is, amit írnom kell, de a fangörcs (vagy megszállottság, ahogy Cecily mondja) felemészt, ha nem kezdek neki.

Most csak egy fülszöveggel, és az első saját designommal szolgálhatok, s remélem lesz olyan lelkes (vagy lelketlen) személy, aki végig követi a történetem.


Maradjunk annyiban, hogy karácsonyi ajándékként fog érkezni a Prológus.
Köszönöm, hogy itt vagy, s remélem megtisztelsz egy feliratkozással. Előlegezd meg a bizalmat, s ígérem nem leszek hálátlan.


Kellemes karácsonyi várakozást, és szép napot kívánok:


Heather Cox

1 megjegyzés:

  1. Hallod, még semmit sem csináltál és már van 6 feliratkozód (meg én, de az nem számít)! Amúgy szerintem, ez nem a TE érdemet, itt mindenki szerelmes Göthébe!!!! :D

    Csóközön; Miss Áldásos Agyi Tevékenység!

    VálaszTörlés